24 апреля 2020 г.

Бел.чыт. 24.04.



Тэма: М.Даніленка. “Журка”
Мэта: пазнаёміць  з  апавяданнем  М.Даніленкі  “Журка”;  пашыраць  веды  пра  птушак  і  выхоўваць  беражлівыя  адносіны  да  іх; развіваць  мову  і  абагачаць  слоўнікавы  запас  вучняў;
развіваць уменне ацэньваць учынкі герояў, складаць іх характарыстыку; выпрацоўваць  навыкі  свядомага, выразнага, інтанацыйна  правільнага  чытання.
 План урока


1.     Маўленчая размінка
Верш “У вясновым лесе” Л.Дайнекі (ст.68)
-Каму лес адчыняе свае дзверы?
-Пра якія цуды  гаворыцца ў вершы?

3.Праверка дамашняга задання.                                                                                                                               
Конкурс на лепшага чытальніка верша  (праверыць верш на памяць)

4. Новая тэма
1. Падрыхтоўка  да  ўспрымання  новага  матэрыялу.
Прачытайце  запісаныя  на  дошцы  словы.                                                                                        Адшукайце  лішняе  слова  ў   кожным слупку.                                                                           ЖУРАЎЛІК                    ЖУРАЎЛІ    
 ЖАЎРУК                       ЖУРАВЕЛЬКА
ЖУРАЎЛІХА                 ЖАЎНА            

3. Слоўнікавая  работа                АКАЛЕЦЬ                                                                  ЯМЧЭЙ

Чытанне твора па частках. Аналіз твора
1 частка
-Чаму бацька прынёс маладога жураўліка дадому?
-Чаму птушка спачатку “злосна шыпела”?
-З чаго зрабіў Толік гняздо для птушкі?
2 частка
-Чаму сабака Шарык баяўся Журку?
-Якія адносіны склаліся ў Журкі з Толікам?
-Чаму вясной неспакойна пачаў весці сябе Журка?
3 частка
-Калі Журка вярнуўся ў дзікую прыроду?
-Як Толік развітаўся са сваім сябрам?

Выбарачнае  чытанне.                                              -Прачытайце  радкі, якія  перадаюць  адносіны  бацькі  да  параненага  жураўля.
- Падбярыце  сінонім  да  слова  акалее.                                                                                  
-Раскрыйце  сэнс  слова:  выхадзім.                                                                                                        -Зачытайце, як  Толік  даглядаў  жураўліка?              -Як  вы  разумееце  сэнс  выразу: бавіў  час?          – Як  жураўлік  праяўляў  трывогу  і  неспакой?   Зачытайце                                                                -Як вы разумееце  сэнс  выразу трывожна  мераў  двор?                                                                  -Прачытайце  першы  сказ  апошняй  часткі  твора, адшукайце  ў  ім  вобразныя  выразы.

Складанне плана
Вучні  ланцужком  чытаюць  апавяданне  па  частках  і  кожнай  часцы  даюць  назву. 
1 частка – Паранены  журавель.                                2 частка – Журка  сярод  людзей.                              3 частка – Вяртанне  дадому. 

- Якая  галоўная  думка  твора?    

Дамашняе заданне 
Падрыхтаваць пераказ апавядання, 
запісаць відэа ці аудыа, 
пераслаць у вайбер групу "Вучымся дома"                                                                                                                                                                                              

Комментариев нет:

Отправить комментарий